سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمند عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
قاطی پاطی

رانیه ری:نمی توانستم معجزه کنم

 

کلودیو رانیه ری که تابستان2007 هدایت یوونتوسرا در دست گرفت می توانند فصل بعد روی حضور اسپالتی و مکسس حساب کنند.وی به کوریره دلواسپورت گفت:(اسپالتی اککنون می داند که در رم می ماند.او تا سال 2011 با باشگاه رم قرار داد داردو این بسیار خوب است.پیش بینی من این است که رابطه میان ما ادامه خواهد یافت.)کونتی ابراز امید واری کرد مکسس نیز فصل بعد را در تیم پایتخت نشین است.

 

توتی در آرزوهای پسر برلوسکنی

 

سیلیوا توفانین همسر آینده پیر سیلویو برلوسکنی (پسر رییس باشگاه میلان) فاش کرد احتمال داشت فرانچسکو توتی  در گذشته به میلان می پیوست. او که دوست ایلری بلازی ، همسر کاپیتان رم است می گوید:(پیر به توتی خیلی احترام می گذاشت.او همیشه به من می گفت که رویایش خرید توتی بوده و آرزو داشته تا روزی این بازیکن را نبا پیراهن میلان می بیند ولی توتی به تیم جالوروسی خیلی وفادار است.

 

کاسیاس با حامی مالی جدید خود قرار داد بست

 

دروازبان رئال مادرید با کمپانی ریباک تا پایان سال 2013 قرار داد منعقد کرد.ایکر کاسیاس تنها یک روز پس از اتمام قرار داد آدیداس با رئال مادرید و در حالی که آدیداس تا دو روز دیگر قرار داد خود را با این تیم تمدید می کند با کمپانی تولید پوشاک ریباک قرار داد همکاری طولانی مدت امضا کرد.بنا بر توافق به عمل آمده ، کاسیاس نمی تواند در بازی های رسمی رئال مادرید از دستکش یا لباس ریباک استفاده کند اما حق دارد در فیلم کوتاه تبلیغاتی و بازی های دوستانه و خیریه از این مارک اسنفاده کند. کاسیاس برای این قرار داد   4ساله مبلغ 3میلیون یورو دریافت کرده است.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سوباسا اوزارا 88/3/3:: 10:58 صبح     |     () نظر